Кариера

Кандидатствай за позицията

Специалист обслужване на клиенти Пловдив
За да можем да предлагаме още по-добри услуги на клиентите ни, имаме нужда от нови свежи попълнения в екипа ни на позицията Специалист обслужване на клиент:

Основни отговорности:
- Отговаряне на клиентски запитвания по телефон, имейл или чат;
- Решаване на проблеми, свързани с поръчки, плащания или достъп до събития;
- Обработка на заявки за възстановяване на средства, анулации или промени в резервации.
- Предоставяне на информация за събития, цени, наличности и правила;
- Регистриране и проследяване на клиентски въпроси в системата на компанията.

Изисквания към кандидата:
- Умения за работа с офис приложения (Microsoft Office или Google Workspace).
- Отлични вербални и писмени умения на български език.
- Вежливост, търпение и умение за спокойно и професионално отношение при работа с различни типове клиенти.
- Владеенето на английски език на добро ниво е предимство.
- Предишен опит в работа с клиенти е предимство, но не е задължителен.
- Добра организираност и способност за приоритизиране на задачи.

Какво предлагаме:

- Работа в перспективна компания с възможност за професионално израстване;
- Трудов договор с твърдо възнаграждение с възможност за активиране на performance - based бонус схема при постигане на добри резултати;
- Динамична и предизвикателна среда;

Моля, прикачете друг файл (ако е приложимо). (max 5MB)