За да можем да предлагаме още по-добри услуги на клиентите ни, имаме нужда от нови свежи попълнения в екипа ни на позиция Организатор/Account manager.
Основни задължения:
- Участва пълноценно в организационния процес на събитията от идеята до реализацията;
- Посредничи в комуникацията между Artvent и артисти;
- Посредничи в комуникацията между Artvent и местни организатори и партньори, по отношение осъществяването на културни мероприятия и продажба на билети;
- Изпълнява задачи, възложени от ръководството на фирмата, съобразени с естеството на работа;
Изисквания към кандидата:
- Добри компютърни и езикови умения;
- Ориентираност към решаване на проблеми и сътрудничество;
- Способност за ефективна работа в динамична среда;
- Лични качества: позитивност, организираност, инициативност, адаптивност, способност за решаване на проблеми и работа в екип;
- Английски език ниво B2 е предимство.
Какво предлагаме:
- Работа в перспективен startup проект с възможност за професионално израстване;
- Трудов договор с твърдо възнаграждение с възможност за активиране на performance - based бонус схема при постигане на добри резултати;
- Динамична и предизвикателна среда;
- Гъвкаво работно време;
- Работа от вкъщи.
Ако си енергичен и упорит човек и не се страхуваш от предизвикателства, умееш да бъдеш организиран, работиш добре в екип, Artvent е твоето място!